Snabb uppdatering

Hej igen bloggen!
Okej så förra veckan var min familj här och hälsade på så det var jättekul att få träffa de igen efter dessa sju månader som har passerat. Alla som hälsade till mig hälsar jag tillbaka till och kanske även till er som inte hälsade :P Min familj glömmer förmodligen att säga det så lika bra att skriva det här. Min familj kom över påsk och vi fick se en massa roliga och speciella "fester" som man gör under påsken så det var kul att även min familj fick se dem. Sen så fick de även träffa alla dem som jag alltid är med och pratar om så det var också roligt. Det var även kul att min familj och mina vänner här fick träffa min familj ifrån Sverige.
Efter att min familj hade åkt på fredagen så åkte jag dagen efter på utbytesveckan till Conegliano som ligger nära Venedig. Så i månadgs var jag och besökte VENEDIG, en så fin stad som jag verkligen tyckte om. Det ända dåliga på den dagen var att det var för mycket historia, en av volontärerna kände någon som bodde där vilket betydde att vi hade en privat guide. Visst det är väl jättebra men alltså när man pratar om en tavla i tio minuer då tröttnar jag, det är liksom ingenting som intresserar mig... Men det var fint iaf så jag är nöjd.
Så den här veckan så är jag i Conegliano på utbytesvecka och jag har träffat sex andra studenter från olika delar av Italien vilket är superkul för alla är så trevliga. 
Det var allt jag hade att säga för denna gång, ha det ragazzi. 
PS. för denne person som ställde en fråga om utbytesstudent i mitt förra inlägg, jag har svarat på den :)
Kramar Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0