Inte långt kvar nu

Hej igen folket! Nu är det inte långt kvar innan jag kommer hem.. De senaste veckorna så har jag haft mycket att göra då jag har varit i Rom med Kristina och sedan så kom Kristina hit, efter det så åkte jag till Palermo för att hälsa på min kompis Matilda från Finland och nu på fredag ska jag till Palermo igen för ett Intercultura camp (AFS). Jag ska även åka till Bari med min värdsyster Grazia den 17-24 juni. Just vet inte om alla vet det men min värdsyster som var i Brasilen har kommit hem, hon kom hem den 13 maj. Att hon kom hem tidigare än vad hon skulle beror helt enkelt på att hon fick chansen att ta del av en film, hon fick en lite roll där hon skulle säga några ord, men eftersom hon älskar film så ville hon komma hem tidigare så att hon kunde vara med och göra den här rollen. För mig var det jätteroligt att hon kom hem och vi har väldigt mycket gemensamt så vi har varit med varandra rätt mycket, eller ja iaf när jag inte har rest. 

Som sagt så börjar min resa nå sitt slut och jag har cirka 25 dagar kvar innan jag måste lämna allt och komma tillbaka, det är med blandade känslor även om jag är jätteglad att komma tillbaka och träffa alla igen, släkt vänner och familj så kommer jag sakna mitt liv här, men jag ska njuta av mina sista stunder och försöka att verkligen ta vara på dem. 

Jag ska försöka att lägga upp mer bilder ifrån mitt år här men har aldrig riktigt tid så det får kanske bli när jag kommer hem ist.. eller om jag lägger upp de på Facebook, för det tar mycket mindre tid..

Det var allt jag hade för denna gång, ha det bra vi ses snart puss och kram.

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snart är du hemma ❤️❤️❤️❤️
Njut och lev i nuet in i det sista! Puss puss

2015-06-12 @ 08:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0