Försenat inlägg

Nu är jag hemma från norr igen och jag har haft 10 underbara dagar. Det har varit så kul att få se andra sidan av Italien, det här inlägget kommer dock bar bli en bild bomb med både bilder från min resa men även bilder som jag tagit före som jag varit för lat för att lägga upp här på bloggen..
vet inte om de kommer i ordning eller inte :P
Ha det gött Sverige
 
Det här skrev jag för ungefär en vecka sedan och det har fortfarande inte kommit upp på bloggen.. Men ni vet inte hur lång tid det tar att ladda upp en bild, det tar iaf evigheter, det här dock inte alla som jag ville ladda upp men jag får göra ett till inlägg med mer bilder i :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta är gjort i äkta guld, och heter typ "guldkyrkan" (om jag minns rätt)
 
Asså kär i dem italienskagatorna 
 
Almalfi kusten
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sådär ja Sverige det var lite av bilderna från min resa, fler kommer!! 

Kommentarer
Postat av: Lillhagamamma

Fina bilder och tänk att du snart får krama dina närmaste! Härligt! Trevlig påsk , hoppas du berättar hur man firar i Italia i ett inlägg.

2015-03-27 @ 06:46:39
Postat av: Mamma

Wow, vad vackert! Nu håller vi tummarna på bra väder i påsk. Ses snart puss och kram

2015-03-27 @ 08:50:53
Postat av: Mormor

Vilka vackra bilder du är bra med kameran
Snart får du påskfrämmande och jag bor hos
er och ser efter buster.
Kram

2015-03-28 @ 12:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0