Bildbomb och de senaste dagarna

Hejsan folket!
Jag ska inte skriva så mycket idag men jag tänkte lägga ut alla bilder, och skriva lite kort om vad som har hänt de senaste dagarna!! :)
 
Okej, så efter tisdagen så var jag sjuk onsdagen, grejen var att innan min klass surprisade mig på tisdagen så hade jag tänkt att gå hem för att jag inte mådde bra, jag hade smsat min värdmamma och frågat om hon kunde hämta mig eftersom att jag inte mådde bra, sen fem min senare så får jag värsta surprisen!! Då varken kunde jag åka hem eller ville åka hem! Men onsdagen var jag iaf sjuk men gick till skolan igen på torsdagen, jag menar finns det någon sämre tajming än att bli sjuk nu eller? Jag "åt frukost" med två stycken ifrån min klass på torsdags morgonen så det var jättekul, varför jag gjorde "åt frukost" inom "" dessa beror på att jag vet inte om det räknas som att äta frukost när man bara dricker en kaffe ur typ ett shotglas? haha men vet ni vad? Jag gillar kaffe, as mycket!!! :P
På fredagen skulle jag äta lunch med några från klassen och sedan gå ut på kvällen och äta pizza med några andra, det blev tyvärr bara kvällen eftersom att jag även igår kände mig dålig och gick hem från skolan.. Men på kvällen gick jag ut med några från klassen och vi hade det jättekul! Vi pratade, åt pizza och umgicks med folk :) Det är även kul för dem flesta nya personer jag träffar börjar med att prata om mig med mina kompisar för att sedan inse att jag fattar när jag kan lägga till någonting eller till och med svara, och jättemånga har berömt mig för min italienska, alltså det bästa man kan höra som en utbytesstudent i ett land där man från början inte kunde språket är: "Åh, men du pratar ju jättebra Italienska!!". Det är med säkerhet den absolut bästa meningen.
 
Okej men nu ska jag inte skriva så mycket mer utan bilderna får tala för sig själva!! :)
 
(Det här inlägget skulle kommit för flera dagar sedan men har varit utan internet i typ 4-5 dagar så har inte kunnat posta det...)
 
 Silly pics med Michele :)
 
 
 
 
 
Hundisvalparna <3
Våran vintunna
 
Det här är bara lite av vinet vi har här hemma...
Making pasta!!
Utsikten från hotellet i Palermo
Mina underbart snygga vänner från Finland och Belgien
 
 
 
 
 
 
 
 
Utskten från hotellet i Palermo.
Och ja mina vänner, jag har ätit singlar! Hela TVÅ stycken!! Smaken var inte så äcklig, men konsistensen
var desto äckligare...
 
Här har vi dem, de tuffaste utbytesstudenterna någonsin. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0